niedziela, 16 października 2016

Post dla tych, którzy mają dużo czasu;)))

Dzisiaj chcę zaprosić osoby, które mają dużo czasu;) Trochę mnie nie było na blogu, a  przecież nowe dekoracje i mebelki powstawały. Nadrabiam zaległości i w kolejności niekoniecznie chronologicznej pokazuję, co powstało w  pracowni. Przy okazji dziękuję tym, którzy wykazywali troskę i pisali, czy u mnie wszystko ok. Tak, ok! I to jak:))) Wielki buziak dla Was:*
Nasze życie składa się ze spraw ważnych i mniej ważnych. Rodzina i wszelkie zmiany w życiu, które mają wpływa na kształt naszej sytuacji, będą dla mnie zawsze na pierwszym miejscu. I spotkania, te bliskie, i dalekie...Ale przede wszystkim najważniejszy jest dla mnie człowiek, którego mogę przytulić, może wytrzeć mu łzę, pocieszyć, po prostu z nim pobyć.  Co człowiek, to historia, a ja uwielbiam ich wysłuchiwać. 
Wiem, że świat goni, że trzeba iść do przodu, że mamy czaty, skype i inne...Wiem, że to wszystko upraszcza życie, pomaga, zgadzam się. Ale ja jednak pozostaję idealistką, i wiem, że najlepsze relacje buduje się podczas spotkań bezpośrednich. A kwestia pielęgnowania tych relacji, czy to bezpośrednich, czy internetowych, to już inny temat...
Na końcu polecam filmik, który chyba oddaje trochę ducha naszych czasów, jestem obserwatorem otoczenia, bardzo uważnym, i widzę te zjawiska, o których mówi bohater...Przerysowane? Przesadzone? Myślę, że nie. Przecież widzimy to wszędzie....W restauracjach, w tramwajach, w parkach i szkołach. Nie umiem się dostosować? Chyba nie chcę nawet....:)
Zawsze mam szacunek do innych opinii, i pewnie gro osób uważa inaczej, ale cóż, przywykłam do nazywanie mnie Don Kichotem. Wiem, że świata nie zmienię, ale nie mam zamiaru spocząć na laurach. O nie!

No dobrze, przejdę do prac.
Aleksander to mały szczęściarz, jego mama co chwila zamawia u mnie dekoracje marynistyczne do jego pokoju. Tym razem przygotowałam obrazki, literkę A...wiadomo...Aleksander i wieloryby:)





Do Gdyni pojechała komoda, która przed zmianą wyglądała tak:

 I po zmianie:




Komodę poniżej przygotowałam dla Wiktora, który urodził się całkiem niedawno.




Trafiłam na piękny, flamandzki stół i krzesła. Nawet zmieniłam tapicerkę na wzór z różami. Przed zmianą i po...











Do Zuzi i Frania poleciały aniołki...



A do naszych zachodnich sąsiadów powędrował zestaw podkładek pod talerze i pudełko na chusteczki. Motyw Paryża jest ponadczasowy i po prostu piękny.



Bardzo lubię półki na talerze, w tej poniżej zmieniłam gałki, całość pomalowałam na turkusowo i za pomocą wosków dodałam jej lat...a tych z pewnością ma sporo;)




I nasza kochana lawenda...Wciąż się podoba i dekoracje z tym motywem są często zamawiane. Zestaw poniżej zamówiła nasza koleżanka Janeczka z http://mojechwilewytchnienia.blogspot.com/, która pięknie pisze o ogrodzie i o życiu także:)




Zawieszki poniżej to prezent dla Janeczki właśnie i  jej Jej siostry. Kochane, pozdrawiam i przygotowuję kolejne lawendowe herbatnice:)



I znów lawenda...Dla Gosi, która jest już moją stałą klientką:)










Chlebak i pojemnik na drewniane łyżki to komplet do kuchni klientki, w której jest już taca, stojak na ręczniki papierowe i chustecznik:) Lekkie shabby i prostota...


Kolejny zestaw to pudełko na chusteczki i pojemnik na kremy, do pokoju z lampami z mosiądzu, więc mosiądz jest i na dekoracjach.




Zegar z pięknym motywem aniołków:)


Szukając różnych meblowych perełek, trafiłam na szafę. Było przy niej mnóstwo pracy, ręce bolały, ale serce się cieszyło:)




Kolejna praca to odnowienie i ozdobienie skrzyni na buty oraz wieszaka na ubrania.








A teraz seria mebli do pokoju różowo - miętowego. Kolejno komoda...



Szafa...



I biurko...





Komoda, która zachwyciła mnie kształtem jest piękna oryginalnie, ale ja kocham shabby i biel, więc nie mogło być inaczej;)





Do malutkiej Sandry powędruje kufer na jej pierwsze skarby.To będzie prezent od Matki Chrzestnej:)





Jeszcze chyba nigdy nie ozdabiałam dekoracji motywem szafirków, no i jest:) Komplet szafirkowy:)




Kolejny komplet to herbaciarka, podkładki i serwetnik z lubianym motywem ziół:)




Segregator lawendowy będzie prezentem...


Zawieszka podobnie...


A z tych kilki sosnowych desek....



....powstał kufer na zamówienie:)





I na koniec inspiracji nogi żeliwne od maszyny do szycia. Często wykorzystywane jako stolik, czy jak w moim przypadku stojak pod umywalkę:)




Wiem, wiem, dużo tego wszystkiego:) Ale rzeczywiście ostatni czas był pełen rozmaitych zamówień, od jutra kolejne prace:) Ale czy może być coś piękniejszego od myśli, że chce mi się jutro wstać do pracy, że serce przypomina mi ten zachód słońca, gdzieś ostatnio sfotografowany podczas wieczornego spaceru z psem. To serce jest pełne zapału i pomysłów. dobrej energii i mega pozytywnego podejścia do życia:) Ileż razy to własnie taka natura ratowała przy chwilach zwątpienia albo złych decyzji. To życie po prostu, z jego wzlotami i upadkami:)


Na początku pisałam o filmiku, warto go zobaczyć i pomyśleć, czy nie jestem w grupie tych, których coś omija...Nie patrzmy na innych, nie krytykujmy, nawet nie starajmy się zrozumieć, bo czasami to zwyczajnie niemożliwe. Odpowiadamy tylko i wyłącznie za siebie. I co ważne, nie musimy tak, jak wszyscy...



Dziękuję, że zechcieliście być dzisiaj ze mną dłużej, życzę Wam dobrego tygodnia i pamiętajcie: 
"Świat jest piękny dla ludzi z wyobraźnią, dla innych jest szarą codziennością".

Pozdrawiam.
Monika z wyobraźnią;)

79 komentarzy:

  1. Same cudeńka:) Uwielbiam oglądać takie metamorfozy, gdy meble zaczynają drugie, piękniejsze życie. Mimo, że nie mam zbyt wiele czasu, to bardzo chętnie poświęciłam parę chwil na czytanie i oglądanie:) Widzę, że pojawiają się niebieskie mebelki na blogach:)Cieszy mnie to bardzo:), że po bieli i szarościach nadchodzi czas na mój trzeci ulubiony kolor:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że do mnie zawędrowałaś:) Niebieski to jeden z moich ulubionych kolorów i chętnie ozdabiam meble w tym kolorze. Choć biel i szarość też lubię:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Rewelacja , uwielbiam tu zaglądac ! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, prawdziwa fabryka pięknych rzeczy. Komoda w w różu wymiata. Jest na czym oko zawiesić. Ogrom pracy, ale warto było. Masz TALENT:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, tak, to kosztowało mnie mnóstwo pracy, ale warto było, to fakt:) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hej Monika, fajnie, że znowu się pojawiłaś:) Sądziłam, że i Ciebie dopadło wrześniowe szaleństwo w związku z rozpoczęciem roku szkolnego, ale gdy zobaczyłam ile zrobiłaś to widzę, że to nie tylko szkoła;) Jesteś niesamowita, kobieto:O Jak zwykle zatrzymuję się przy każdym zdjęciu i podziwiam detale. Serdeczne uściski, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie Twoje słowa Basiu, wrzesień wrześniem, ale pracy od groma także:) Dobrego tygodnia:)

      Usuń
  5. Moniczko, za te wszystkie piękne zdjęcia daruję Ci, że Cię tak długo nie było!:-)
    Zrobiłaś ogrom cudownych prac, jestem zachwycona wszystkim. Chciałabym mieć mały domek, cały w mebelkach przez Ciebie odnowionych. Zaraz przejrzę jeszcze raz i potem jeszcze raz, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za wybaczenie;) Ostatni czas był niezwykle intensywny, nadchodzący też się zapowiada...
      Praca mnie pochłania, ozdabianie, malowanie mebli, wykonywanie dekoracji to niezwykle pracochłonne zajęcia, więc po prostu brakowało czasu na blog.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. Rozumiem Cię w pełni:-)

      Usuń
  6. Czasu nie mam za dużo, ale na Twój blog zawsze chętnie wpadam podziwiać te wszystkie piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniu - jak dobrze Cię widzieć i słyszeć też było dobrze :) Piękne prace post na prawdę długi - ale warto było się zatrzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gabi:) Mnie też bardzo dobrze się z Tobą rozmawiało, ehh, ale to były nerwy:) Ale teraz już będzie dobrze:))) Pozdrowienia:)

      Usuń
  8. Ileż pięknych prac:) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko. ile prac, co jedna to piękniejsza, wszystko cudne, ale oczy nacieszyłam,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę mieć dziecko, to zażyczę sobie od Ciebie takie wieloryby! Są cudowne, wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie czekam na czas, gdy będziesz mamusią;))) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Prace piękne:) Ciekawy blog, będę tu częstym gościem:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prace! Uwielbiam metamorfozy mebelków w Twoim wykonaniu. Są rewelacyjne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszyscy ostatnio narzekają na brak czasu, a tak naprawdę od nas zależy, czy i dla kogo ten czas znajdziemy.
    Widzę, że prac powstało mnóstwo, więc satysfakcja murowana :-) Najbardziej spodobały mi się krzesła w kwiaty, świetny komplet.
    Filmik chyba nawet niezbyt przerysowany, bo z tego co obserwuję, to już blisko do rzeczywistości...
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu:) Z tym czasem to różnie bywa, ale to prawda, to nasze wybory.
      Tak, pras powstało dużo i powstają wciąż następne, z czego się bardzo cieszę:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Przepiękne prace i tyle ich! Widać,że nie próżnowałaś!!! Filmik bardzo prawdziwy, wcale nie przerysowany. Mnie też to zatrważa. Myślę,że my jako rodzice możemy przeciwdziałać, aby nowinki techniczne, internet tudzież inne gadżety nie przesłoniły naszym dzieciom tego, co naprawdę w życiu ważne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądrze napisane:) I nie próżnowałam, oj nie;))) Pozdrowienia ślę:)))

      Usuń
  15. Całe mnóstwo fantastycznych prac!:) Uwielbiam oglądać Twoje dziela:) Zachwyciły mnie przede wszystkim różowe mebelki i stół z krzesłami! A filmik wcale nie przerysowany, niestety. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Monisiu, jak dobrze Cię czytać, dokładnie Cię rozumiem, najważniejsze są kontakty z najbliższymi i przyjaciółmi, są rzeczy, które można odkładać, a są takie, które nie cierpią zwłoki.Widać, że w czasie nieobecności na blogu nie próżnowałaś, jesteś niezwyciężona w tym co robisz.Nie dość, że tyle tego, to jeszcze wszystko tak dopracowane, cudne, ach!Życzę Ci kochana, abyś znalazła czas na odpoczynek, bo pewnie teraz go najbardziej potrzebujesz, idą święta, więc zamówień na pewno będzie więcej, czego Ci też życzę ;-) Po prostu miej się dobrze :-) Ściskam :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za dobre słowa, tak odpoczynek przydałby się na pewno, ale teraz zaczyna się gorący okres, mam nadzieje, że i na odpoczynek znajdzie się chwila;))) Pozdrowienia ślę:)

      Usuń
  17. Istne szaleństwo, nie wiadomo, co podziwiać :) Piękne prace...Najbardziej zaskoczyła mnie turkusowa komódka, zmiana ogromna. Meble flamandzkie są trochę niedoceniane według mnie, bo chociaż może i ciężkie i trochę przytłaczające, to w bielach wyglądaja super :) Mam podobna komodę w kuchni, zostawiłam tylko ciemny blat.
    Zrobiłaś kawał pracy, a efekty świetne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko:) Osobiście uwielbiam meble flamandzkie, i masz rację, w bieli wyglądają super! Tak, dużo pracy za mną, ale warto było się brać za te prace:))) Pozdrawiam

      Usuń
  18. Oj Moniko, wcale się nie dziwię,że Cię tak długo nie było...no przeciez taki dorobek pokazałaś,że az dziw bierze. Rózne piekne rzeczy, zestawy, trudno powiedzieć który najładnieszy:))) Pokoik rózowo mietowy, to pewnie córci, fajnie urządzony, komódka z gałeczkami ładniutka. Fajnie wytapicerowałaś krzesła flamandzkie i uchyliłas rąbka tajemnicy z domku:)) Pozdrawiam ciepło-Bea))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, tak, ten pokój to Kornelki:) Krzesła bardzo mi się podobaja, podobnie, jak Twoje poduchy:))) Pozdrawiam

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Moniś ! Tak się cieszę, że nareszcie jesteś :)) Wiesz, jak z tym czasem jest. Mnie okropnie wkurza to, jak ktoś mówi : nie mam czasu. Dlaczego go nie ma? - bo nie chce. Przecież każdy jest panem swojego czasu i sam decyduje, w jaki sposób go wykorzysta - czy będzie bezczynnie siedział na kanapie, czy będzie wgapiony w ekran telefonu, czy też wyruszy na spacer i spotka się ze znajomymi. Kiedyś na pewnej grupie na fb oznajmiłam, że nie samym blogiem człowiek żyje i... zostałam bardzo ostro skrytykowana przez kilka osób. Bolało na tyle, że dotąd to wspominam. Przecież wokół dzieje się tyle ważnych i interesujących spraw.
    Zgadzam się, że świat pędzi, rozwijają się coraz to nowsze technologie, ale to człowiek sam dokonuje wyboru czy będzie z tego wszystkiego korzystał.
    Sama niechętnie załatwiam sprawy przez telefon. Wolę kontakt osobisty. Lubię widzieć , z kim rozmawiam. To zupełnie coś innego. Wiele osób się dziwi, że tak właśnie mam.
    Mebelki Twoje urocze. Półka na talerze - najbardziej mi się spodobała ( ten kolor !!!). Następnie - wieszak do przedpokoju i kufer, potem - biurko i duża szafa. Ach ! Wszystko piękne, nie sposób wszystkiego wymieniać, bo sama wiesz, co stworzyłaś. Czarujesz przy użyciu pędzla i wyobraźni ! Ściskam mocno i pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Ulu:) Zgadzam się z Tobą we wszystkim. Mam wrażenie, że jednak jest gro osób, które bardzo poważnie podchodzą do blogowania, ja niestety, może i chciałabym, ale są rzeczy ważniejsze niż blogowanie. Nie wolno ich zaniedbać.
      Też wolę spotkania bezpośrednie, nawet dziś choć krótkie, ale bardzo wartościowe za mną:)
      Pozdrawiam cieplutko Ulu:)

      Usuń
  21. Pięknie i twórczo... mnie też przez długi czas nie było, ale nie byłam tak twórcza... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dawno mnie tu nie bylo Kochana a tu praca wrze! Pieknie tu i oryginalnie!
    Post gleboki i szczery! Doba ma niestey tylko 24 h ale to prawda ze to my sami decydujemy Jak spozytkujemy kazda z nich...
    Do zobaczenia wkrotce! Pierwsze minuty beda pelne ahh i ehh jak nie cale nasze spotkanie!!! Na sama mysl o kawie z Toba czas zatrzymuje sie w miejscu i jednoczescie wspomnienia wracaja ale tylko te dobre!
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na sygnał, kiedy będziecie w PL. Będzie kawka i długie pogaduchy mam nadzieję:))) Uściski dla Was:)

      Usuń
  23. Dawno mnie tu nie bylo Kochana a tu praca wrze! Pieknie tu i oryginalnie!
    Post gleboki i szczery! Doba ma niestey tylko 24 h ale to prawda ze to my sami decydujemy Jak spozytkujemy kazda z nich...
    Do zobaczenia wkrotce! Pierwsze minuty beda pelne ahh i ehh jak nie cale nasze spotkanie!!! Na sama mysl o kawie z Toba czas zatrzymuje sie w miejscu i jednoczescie wspomnienia wracaja ale tylko te dobre!
    Buzka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pekinie robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz dopiero doskonale rozumiem Twoją nieobecność! Powstała taka masa pięknych przedmiotów, że właściwie to do końca roku nie powinnaś się pokazywać, przecież to długie godziny pracy. W Twoich pracach zawsze mnie zachwyca niepowtarzalność, nie tworzysz kopii, zawsze jest troszkę inaczej i zawsze pięknie.
    Meble są wspaniałe, najchętniej transport do Gdyni z turkusową komodą skierowałabym do Tucholi :)szafirkowy komplet również piękny.
    Jesteś mega zdolną kobietą!!!!

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Rzeczywiście to wiele godzin pracy i jak nie raz pomyślę, ile mnie to kosztowało, to naprawdę sama jestem zaskoczona;) ale co zrobić, jak się kocha tę robotę;)))
      Tyle motywujących słów, ściskam baaaaardzo mocno:))))

      Usuń
  26. Moniczko taki wysyp przepięknych rzeczy i Ty mówisz, że za dużo pokazujesz. Ja oglądam już po raz drugi i jeszcze tutaj wrócę. Widzę również i to co przywędrowało do mnie. Pięknie je wyeksponowałaś. Obdarowana bardzo zadowolona. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janeczko:))) Myślę, że w tym tygodniu kolejne lawendowe dekoracje pojadą w Twoje strony:) Tak, nazbierało się tego:) Pozdrowienia:)))

      Usuń
  27. Widać, ze pracowałas solidnie,tez się zastanawialam dlaczego Cię nie ma. Dobrze,ze wszystko ok. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sylwia, jest oki:))) Wiesz jak jest, czasami brakuje czasu na wszystko;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Widać, ze pracowałas solidnie,tez się zastanawialam dlaczego Cię nie ma. Dobrze,ze wszystko ok. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się ,że powróciłaś po przerwie,ale rozumiem ,bo wiem dlaczego.Masz talent to nie ulega wątpliwości więc to co tu zobaczyłam cieszy oczy kolorami,pomysłami..komoda wyjątkowa,zestaw do herbaty ,akcent lawendowy...a zresztą cóż ja będę wymieniać. Moniko wczoraj wróciłam z W-wy,ale o wrażeniach (było ich dużo bo każdy dzień wypełniony) o jakieś fotki,to w mailu postaram się...tymczasem pozdrawiam już z Dukli(nie ma jak w domu ,mimo wszystko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko za maila i fotki:) Oj, Kochana, zaimponowałaś mi pobytem w Warszawie! Odpiszę w wolnej chwili:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  30. Znowu piszesz samą prawdę. Też mnie ostatnio mniej było na blogu i doskonale Cię rozumiem, bo powody miałam chyba podobne. Co do prac, to największe wrażenie zrobił na mnie stół z krzesłami, ale i skrzynia na buty. Lawenda jak zawsze w cenie :) Super, że wróciłaś i to z taką ilością fotek.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewelinko:) No tak, to są wybory mamy, czasami brakuje czasu zwyczajnie na blog. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  31. W końcu napisałaś... i w sumie mogłabyś napisać już znowu :)
    Piękne prace, czekam już na dostawę nowych zdjęć.
    I że coś o mnie? Złotą kartę chyba sobie u Ciebie wyrobię, hihi :)

    Pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Gosiu:) No chyba pomyślimy o złotej karcie;))) Pozdrawiam:)

      Usuń
  32. Ile pięknych prac i motywów. Nic tylko podziwiać, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powinnaś to podzielić na 20 postów!
    Tyle tu cudowności :) do kt chciałabym się odnieść!
    Bardzo podoba mi się zielona półka kuchenna na talerze - szukam podobnej dlatego od razu na nią zwróciłam uwagę!
    Zazdroszczę tej komody kt pojechała do Gdyni... :)
    Komódki i biurko w jasnych kolorach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne... a pasji i umiejętności szczerze zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś nam dozować te cudeńka :)
    Wszystko jak zwykle przepięknie zrobione!!! Wyszukałaś wspaniałe, oryginalne mebelki- kapitalnie się teraz prezentują!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowita jesteś:-) Czy Ty w ogóle kładziesz się spać? Twoja ilość prac jest imponująca, a efekt zapiera dech. Czarodziejka :-) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:) Tak, sypiam, ostatnio nawet bardzo dużo, dlatego też trochę zaniedbuję blogi;) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  37. widac swietne efekty :) realne i prawdziwe, mimo że oglądam je za pośrednictwem komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Refleks mam niezły, bo zajrzałam do Ciebie po miesiącu. :)
    Miło było mi znowu podziwiać Twoje prace. Sporo ich. Najbardziej podoba mi się stół z krzesłami i Twój pomysł na umywalkę. :)
    Późno już, więc zmykam, ale ściskam Cię bardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też Korciu ostatnio nie nadążam;) Ale mam nadzieję, że to przejściowe:) Dziękuję, że do mnie zajrzałaś, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moniś, gdzie jesteś, że Cię tu nie ma. Martwiłam się o Ciebie. Nie znalazłam adresu e-mail do Ciebie. Czekam od dawna na nowy wpis i tęsknię :)) Ściskam :)) daj znać !!!

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń