niedziela, 18 sierpnia 2019

"Jak mniej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych ":)

Dobry wieczór :)

Zazwyczaj o przeczytanych książkach piszę na końcu postów, ale tym razem będzie inaczej. Zacznę od książki. Jak tylko o niej usłyszałam, postanowiłam ją mieć. To książka z tych, do których się wraca. To wreszcie książka o mnie ! W 100 %! I wreszcie nie muszę się czuć jak życiowe dziwadło ;) A to odczucie pogłębiało się z wiekiem, mam takie wrażenie. Często zastanawiałam się z czego wynika indywidualizm danej osoby, dlaczego często spotykamy osoby inne, ale w pozytywnym sensie. Dlaczego różnego typu sytuacje dla większości są normą, a dla mnie często stratą czasu. Czy to przeświadczenie o tym, że tak szybko mija czas i szkoda mi go tracić na rzeczy, które mnie nie interesują... czy raczej egoizm. Hmmm....mam nadzieję, że nie to drugie ;)
Książka nosi tytuł : "Jak mniej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych", autorką jest Christel Petitcollin.


To książka dla tych, którzy mają po dziurki w nosie swoich  wątpliwości, pytań, wyostrzonej świadomości, nadmiernie rozwiniętych zmysłów, którym nie umknie nawet błahostka.
Dzięki tej książce zrozumiałam, że zawsze istnieli ludzie odmienni, o naturze artystycznej, twórczej, emocjonalnej, udręczeni zmiennymi nastrojami. I trzeba się z tym pogodzić po prostu, zaakceptować to w sobie.
Naukowcy dowodzą, iż takie umysły jak Michał Anioł, Izaak Newton, Albert Einstein czy Mozart byli dotknięci zespołem Aspergera.
Hmmm....a geny? No cóż, miałąm po kim odziedziczyć nadwrażliwość emocjonalną. Polecam tę książkę wszystkim "myślącym" za dużo ;) Dość często do tej książki wracam i znajduję spokój, a tego mi czasami trzeba.
To tak tytułem wstępu, a teraz pracownia. Będzie tego bardzo dużo. Bo od majowego wpisu nie pokazywałam nic, co wyszło z pracowni. Co prawda przez wakacje zamówień jest mniej, ale i tak mam co robić. A robię to z niegasnącą radością...bo przy czym się najlepiej myśli, jeśli nie przy pracach rękodzelniczych ;) I kółko się zamyka ;) Ale teraz już wiem, że tak ma być.




























































































































































































Wielkimi krokami zbliża się koniec wakacji...Nawet gdzieś wyczuwam jesień. Rozglądam się już za wrzosami, które uwielbiam. 
Życzę wszystkim radości w każdym dniu i pięknej końcówki wakacji :) 






66 komentarzy:

  1. Wiele pięknych rzeczy powstało, każda inna i jedyna w swoim rodzaju. Lubię oglądać takie metamorfozy, są doskonałą inspiracją do działania. Książka mnie zainteresowała, chyba po nią sięgnę. Pozdrawiam.ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe słowa. Książkę polecam, naukowo tłumaczy, co mi "dolega" ;)

      Usuń
  2. Bardzo jestem zainteresowana książką i chcę ją przeczytać i też o to się postaram. Sama okładka mnie przyciąga. Wiesz, każdy, kto mnie pozna bliżej, wie, że to iż już z początku ostrzegam, żem inna jest prawdą. hihi Ja to w sobie kocham i nie oddam za nic. Ostatnio zapytałam mamę, czy może pamięta, czy jak była ze mną w ciąży, to ją ufo na chwilę nie porwało, albo sama nie przyleciałam statkiem kosmicznym ahahahaha Mama się roześmiała i powiedziała, że to możliwe. Zawsze pozwalała mi być sobą i zawsze się cieszyła z mojej inności. :D

    Twoje prace są zachwycające i pisze szczerze, ZACHWYCAJĄCE. Oglądając, myślałam sobie, jakby to było mieć dom stworzony głównie z tego, co robisz. W mojej wyobraźni powstał dom pełen magii, klimatu, który poszukuję, tego czegoś. Widzę w Twoich pracach Ciebie, ale widzę również siebie, bo jakoś tak trafiasz do mojego serducha. :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie, tez wyczuwam jesień, cieszy mnie to, bo ja ją kocham. Dużo dobra dla Ciebie. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo za życzenia. To dobro wciąż płynie. Ależ mnie rozbawiłaś z zapytaniem mamy o ufo czy ewentualny przylot statkiem kosmicznym :))) No tak, człowiek widząc, że odbiega od normy, piszę to w pozytywnym sensie oczywiście, zaczyna się zastanawiać dlaczego tak jest.
      Polecam Ci książkę, tłumaczy wiele zachowań i sytuacji.
      I dziękuję za piękne słowa o dekoracjach...Sama uwielbiam takie rzeczy, najlepiej się czuję we wnętrzach ozdobionych takimi rzeczami. I zawsze powtarzam, że najcenniejsze w mojej pracy są klienci, nabywcy moich prac. Są wyjątkowi, bo postrzegają piękno podobnie.
      Ściskam mocno :)

      Usuń
  3. Cudowne te Twoje prace Moniko! Uwielbiam je oglądać. Niezmiennie mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne prace- wszystkie.
    Ja akurat nie należę do analizujących, ale mam takich wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Różni jesteśmy, i to jest wspaniałe w tym świecie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Tak pięknie, tak kolorowo, nic tylko się zachwycać! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę książkę w rękach, ale pomyślałam, że to nie dla mnie, bo raczej twardo chodzę po ziemi i nauczyłam sie nie rozdrabniać na rzeczy mało istotne.
    Twoje dzieła nadal bogate i kolorowe, lawenda nadal modna, widać, że ludziska lubią otaczać sie pięknymi przedmiotami.
    Pozdrawiam, zapracowana Moniko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Asiu :) Dokładnie, to książka nie dla każdego.
      Tak, lawenda niezmiennie zachwyca. To ponadczasowy motyw.
      Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie :)

      Usuń
  7. Czy Ty w ogóle sypiasz? Wydaje się niemożliwe, by jedna osoba zrobiła tyle rzeczy. Szafka "postarzana" nie podoba mi się, bo nie lubię tego typu udziwnień. Natomiast bardzo przypadła mi do gustu komódka biało-zielona z elementami czerni. Przepiękne sa wszystkie szkatułki, w których można pochować równie oryginalne kolczyki. Tytuł książki sobie spisałam, bo przydałoby mi się być mniej wrażliwą i tyle nie rozpamiętywać. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Sypiam, sypiam. Te wszystkie rzeczy powstają w dłuższym czasie oczywiście,tylko, że ja mam mniej czasu na blogowanie i pokazywanie wszystkich prac na bieżąco.
      Dekoracje są różne, bo i klienci lubią różne wnętrza, ozdoby, itd. Moim zadaniem jest wykonywanie prac z Ich sugestią, a więc niektórzy chcą dekoracje postarzane, a niektórzy bardziej kolorowe albo nowoczesne.
      A książkę polecam, jak dla mnie, jest super :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Książka prześladuje mnie od pewnego czasu, chyba muszę po nią sięgnąć. Pozdrawiam Moniu ciepło, tak jesień nadchodzi - dziś zauważyłam ,że już wcześnie się ściemnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gabrysiu :) Kolejna jesień..Ależ to leci...A książkę polecam :) Dobrych dni:)

      Usuń
  9. Moniu droga moja...
    Jesteś najbardziej głodna życia jaką udało mi się spotkać, cokolwiek to znaczy.
    Jestem zachwycona, zdumiona, pełna podziwu, uśmiechu dla Ciebie i aprobaty dla tgo, co odnajduję, kiedy zaglądam do Ciebie.
    Wielki szacun i szczery podziw, dużo serduszek z Kocikowej Doliny przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Tak,mam mnóstwo energii, interesuje mnie dużo rzeczy i staram się wciąż rozwijać, w zasadzie w każdej sferze życia. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słowa :)))

      Usuń
  10. WOW!!! Jak zawsze wysyp cudowny prac!!! Jest na czym oko zawiesić!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno mnie u Ciebie nie było, ale widzę, że Ty też nie zaglądasz tu ostatnio zbyt często. :)Pewnie jesteś zarzucona zamówieniami i masz pełne ręce roboty. :) Mnóstwo wspaniałości! Najdłużej oko zatrzymałam na pierwszej komodzie z tym przecudnym konikiem i tą bajeczną ścianą... Mocno ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Korciu :) Niestety czas nie pozwala, ale powrót do blogosfery to jeden z moich życzeń na Nowy Rok. Zobaczymy, jak wyjdzie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  12. Moniko, wszystkiego dobrego w nowym roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, i dla Ciebie, i Twojej rodziny wiele dobrego w Nowym Roku :)

      Usuń
  13. To książka dla mnie..piękne prace, aż nie chce się wierzyć że to jedna osoba zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi Szczeglinie podoba się biała gitara! Nigdy nie wpadłbym na to jak można ją przyozdobić by dała tak ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne rzeczy, nie mogę się napatrzeć. Uwielbiam kreatywne osoby. Książkę czytałam jest super. Jesteś Czarodziejka, ze potrafisz takie cuda wyczarować. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to bardzo miłe, co napisałaś :) Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  16. Pozycja w sam raz dla mnie ;)
    A prace bardzo ładne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękne rzeczy zrobiłaś :) widać, że nie próżnowałaś

    OdpowiedzUsuń

  18. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up your mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{harrisonthomasonlinecards@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {harrisonthomasonlinecards@gmail.com}
    Whatsapp:::::+17866076082

    OdpowiedzUsuń
  19. Może ktoś z was zdecyduje się skorzystać z bardzo dobrej firmy Dezynsekcja Warszawa .Sam z tej firmy kilka razy korzystałem i naprawdę wszystko było bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz piękne przedmioty, bardzo mi się podobają co do książki, temat jest mi bliski, z jednej strony wrażliwość to otwarcie się na piękno i na innych a z drugiej strony czuje się więcej mimo że się tego nie chce pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Książkę przeczytałam i bardzo mi się podobała. Można tam znaleźć wiele ciekawych porad i wskazówek dotyczących życia codziennego.
    https://zyjswiadomie.life/atak-paniki-co-zrobic-kiedy-dopadnie-cie-lek/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo z tego blogu się dowiedziałem. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. W dzisiejszych czasach wielu ludzi traktuje wrażliwość jako słabośc, a wcale nie musi tak być. Warto przeczytać tą książkę, aby się o tym przekonać.
    https://kontenerek.info/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hi there! I just want to offer you a huge thumbs up for the great information you have here on this post. I’ll be coming back to your website for more soon.
    용인출장샵
    가평출장샵
    이천출장샵
    일산출장샵
    파주출장샵
    평택출장샵

    OdpowiedzUsuń