sobota, 18 marca 2017

Kolorowo, różnorodnie i "Guaranga Haribol":)

         Witam w tę deszczową sobotę:) Właśnie wróciłam z ogródka. Pomimo deszczu ostro w nim działałam. Mąż studzi moje zapały, bo ja najchętniej zamówiłabym już ciężarówkę roślin;) Ale męski głos rozsądku mówi: "Poczekaj do jesieni, najpierw elewacja, kostka...", kto by czekał do jesieni, jak ja już tuptam nogami,  chciałabym zaaranżować każdy metr. A powiedzenie: "W gorącej wodzie kąpana" to się chyba właśnie mnie tyczy, ja muszę już tu i teraz. No cóż, jak ktoś się wychował pośród ogrodu i kwiatów, to będąc w nowym miejscu, chciałby przenieść ten ogród ze wspomnień. A tak się niestety nie da...:( No cóż trzeba się uzbroić w cierpliwość i już.
        Dziś chciałabym Wam pokazać kilka dekoracji, uzmysłowiłam sobie, że każda jest z innej bajki. Ale takie była zamówienia, a także moje pomysły na nowe, wyszperane mebelki:)
Więc będzie różnorodnie.
Zacznę od zamówienia do sklepiku klientki. Jest miłośniczką fiołków i zamówiła dwie tabliczki ozdobione tymi uroczymi kwiatami.



Kolejne zamówienie to kufer ślubny na koperty.





Kolejna praca to odnowiony taborecik.



Odnowione krzesło...





Kolejna praca to szafki nocne w dość ciekawym zestawieniu kolorów.





Uwielbiam odnawiać półki na talerze...To kolejna i znów w turkusie:)





Kolejny kufer, tym razem na pamiątki i wspomnienia:)






I na koniec dwie komody. Pierwsza z nich odnowiona i kojarzona z matematyką ( geometria i liczby na szufladach;)).




A druga komoda to ukłon w stronę tych,którzy lubią złoto;) 






Jak widzicie kolorowo i różnorodnie dziś:)))

Pozdrawiam Was serdecznie i do każdego z Was wysyłam wirtualnie bukiecik moich krokusików:)


Nucę ostatnio wciąż poleconą przez niezwykłą osobę piosenkę, życzę Wam spokoju i ciszy, jaka z niej płynie...Chciałoby się tam być, jak niewiele nam do szczęścia  potrzeba. Bliskość drugiego człowieka i natura w zasięgu ręki...Tak mało i aż tyle...

Monika











 

50 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się komody, każda w innym stylu. Wiosna tak już ma, że chcemy wszystko przyspieszyć, tym bardziej, że zima długa, a ciepełka tak mało. Jednak ja dziś przeprosiłam zimową kurtkę, głównie z powodu wiatru.
    Dzięki za krokusiki i życzę dużo wiosennego ciepełka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu:) Ja także wciąż w wielkiej przyjaźni z kurtką zimową;)
      Dobrego tygodnia:)

      Usuń
  2. Śliczne prace. Wszystko pięknie odnowione i zrobione. Oj czujesz wiosnę :) Ja bym też już coś sadziła na balkonie, ale jeszcze za zimno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze usłyszeć, że nie tylko ja taka niecierpliwa;)
      Pozdrawiam Ewa:)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się półeczka na talerze i kuferek. Też odnawiam meble, ale tylko na własny użytek i bardzo lubię te metamorfozy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na blogu:) Chętnie zajrzę do Ciebie popatrzeć na Twoje metamorfozy:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Nie dziwię się, że spieszysz się do grodu. Ja też tak mam. Niestety jestem chora i muszę wyleżeć wirusa. Moniczko zapełnij swój azyl kwiatami jednorocznymi. Są urocze i nie będzie strat. Zachwycam się pracami. Wszystkie są piękne, ale ta półka na talerze. Cudo. Przypomniało mi się dzieciństwo. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, zdrowia życzę i przepędzam wirusa na odległość:) Masz rację, jednoroczne są bardzo wartościowe, na pewno tak zrobię:) Do półek mam słabość, kocham je:) Pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Nie wiem która praca piękniejsza! Ty zawsze tyle cudowności na raz pokazujesz!
    Och tak, z kwiatkami też tuptam! :)) Ale trzeba jeszcze poczekać, bo zmarzną.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a więc tuptamy dalej;) Ale jeszcze kręgosłupy będą boleć od tej pracy w ogrodzie;) Znasz to prawda?:)
      Dziękuję za miłe słowa o mojej pracy:) To budujące i motywujące:)

      Usuń
  6. Śliczne tabliczki z fiołkami! Poza tym półeczka na talerze i komódka w geometryczne wzory! U mnie dziś bardzo wieje i pada,aż mi było żal tych pielgrzymów , których oprowadzałam po mieście...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oprowadzasz pielgrzymów? Jesteś przewodnikiem? A jakie miasto? Jestem zaskoczona pozytywnie:)
      U nas też leje...;/ Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Co jak co, ale te zawieszki z napisem "Otwarte" i "Zaraz wracam" są prześliczne!! Wspaniałe robótki! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Maks:) Dziękuję za miłe słowa...Zajrzę na pewno, ostatnio byłam i jestem pod wrażeniem Twojej poezji...Gratulacje!

      Usuń
  8. Uwielbiam tu zaglądać. Twoje prace jak zawsze zachwycają :) Cudowne są te Twoje metamorfozy :)
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne metamorfozy! Lubię oglądać jak nadajesz nowe życie starym przedmiotom. Właśnie jestem w trakcie remontu i postanowiłam odnowić kilka starych mebelków. Nie wiem czy nie porwałam się z motyką na słońce ale spróbuję.
    Dobrze znam tą niecierpliwość w ogrodzie i sama zaczęłam już wiosenne porządki. Mam nadzieję, że pogoda wkrótce się poprawi.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że dasz radę Ewciu! Masz niezwykły talent manualny i wielką wyobraźnię. A tylko tego potrzeba do metamorfoz:) To wciąga ....:)
      Ściskam i dobrego tygodnia życzę:)

      Usuń
  10. Bardzo pracowita jesteś, podziwiam tę ilość i jakość, zwłaszcza półeczka mnie urzekła, na taki kolor stawiam tej wiosny.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus za mną też chodzi...;) W zasadzie chyba to jeden z moich ulubionych kolorów:) Dziękuję za miłe słowa:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Moniko, wszystko mi się podoba i wszystko bym przygarnęła:-)Muszę kupić najpierw halę:-)
    A ogród- rozumiem, też tracę głowę, zamówiłam róż piennych za ponad 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, daj znać, jaki kupisz halę;))) Przyjadę ciężarówką;)))
      Jak ja Cię rozumiem z różami i tymi kosztami...;) Nawet chyba mogę powiedzieć, że na książki i kwiaty nie żal mi ani złotówki;)
      Dobrych dni:)

      Usuń
  12. Piękna zawieszka do sklepu. Półka na talerze przepiękna. Wszystko musiałabym chwalić, bo bardzo ładnie ozdabiasz. Chociaż szafki nocne - to zupełnie nie moja bajka, to wiem, że u Ciebie każdy znajdzie kawałek siebie.
    U nas też powoli zaczynamy prace w ogrodzie, chociaż w tym roku przymierzamy się do elewacji budynku - podobnie jak u Was. Mąż zaczyna robić szklarenkę i inspekt.
    Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, życzę powodzenia przy pracach elewacyjnych i ogrodowych:)
      Staram się, by każdy właśnie znalazł coś dla siebie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  13. wszystko takie śliczne i ze smakiem, kufer i komody są najlepsze, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gosiu:) Dziękuję za serdeczne słowa:) Uściski przesyłam:)))

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Wspaniałe prace. Świetny pomysł z tym kuferkiem na koperty. Pierwszy raz spotykam się z takim rozwiązaniem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kufer to fajna oryginalna rzecz i przydatna na pewno...może bardziej jego zawartość;)))
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  15. Śliczne i profesjonalnie wykonane prace w każdym calu, podziwiam zapał twórczości.Dosłownie same unikaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) A zapał nie gaśnie;) Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I thank,i will look to your blog:)

      Usuń
  17. Jak zwykle sypnęłaś cudnymi pracami!!!!!!!!! Wszystko bardzo mi się podoba:) Ale ta półka na talerze - bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aga:) Dobrego tygodnia:)

      Usuń
  18. Wspaniałe prace!!! Wszystko mi się podoba!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Moniu u Ciebie praca wre na okrągło :) Jakie to wszystko urocze., kolorowo aż się cieplej na duszy robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie:) I o to chodzi;) Pozdrowienia Gabrysiu:)

      Usuń
  20. Jak zwykle u Ciebie Moniko kolorowo,pięknie ,i jeszcze wiosennie i nawet nastrojowo. Gdy zobaczyłam ten śliczną kuferek na koperty od razu przyszła mi myśl ,że ponieważ w sierpniu jesteśmy zaproszeni na ślub i wesele do naszych przyjaciół (ich syna) to może pomyślałabyś o jakimś "dodatku" do tego właściwego "prezentu" z tej okazji.Ja będę też myśleć. Pozdrawiam wiosennie bo tak już trzeba czuć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażka, wiesz, że możesz na mnie liczyć:) Tak, taki kufer to fajny prezent, oryginalny bardzo:) O tak, wiosna w pełni:) Jeszcze moment i będzie zielono. Uwielbiam! Pozdrawiam Duklę:)

      Usuń
  21. Piękne prace, robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Półeczka na talerze - nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tworzysz cudeńka jestem oczarowana.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Bardzo dziękuję za miłe słowa:))) Dobrych dni:)

      Usuń
  24. Cudowne prace :) Jestem zachwycona wszystkimi i każdą z osobna :) Świetny blog, już obserwuję, więc z miłą chęcią będę zaglądać tutaj często :) Zapraszam tez do siebie:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:) Dziękuję za ciepłe słowa, bardzo mi miło:) Chętnie zajrzę do Ciebie, zobaczę czym się pasjonujesz:) Pozdrawiam:)

      Usuń