niedziela, 25 maja 2014

Jest na świecie piękna istota, u której jesteśmy wiecznymi dłużnikami (M. Ostrowski)... Dzień Matki


    No właśnie, każda z nas jest córką, niektóre z nas są matkami. Wiemy jakim darem i poświęceniem jest macierzyństwo, dlatego nie zapomnijmy o wyjątkowych podarunkach dla naszych mam, może przedmioty ręcznie wykonane albo zwyczajny bukiet kwiatów, cokolwiek, by czuła się kochana, podziwiana i najwspanialsza na świecie...w końcu dzięki niej istniejemy...pewnie ma wiele wad, często nas wkurza, może się powtarza, ale to cały czas nasza mama:)
    Agnieszka zamówiła u mnie kuferek dla swojej mamy:


   Emilka chce podarować chustecznik, który przygotowałam:


   Pamiętajcie o tym szczególnym dniu, jestem ciekawa jak moje dzieci podejdą do tego święta, na pewno się pochwalę na blogu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz