wtorek, 3 czerwca 2014

Gineka i ....Marilyn Monroe;)

   Ten wpis to trochę reklama dla pewnego centrum Wellness, do którego zaglądam w zależności od potrzeby i zawartości portfela;) Ale czasami jest tak, że ktoś szuka kompetentnego centrum, i wędrujemy, wędrujemy po tych gabinetach kosmetycznych, których w ostatnim czasie jest mnóstwo! Oczywiście ja też przeszłam taką drogę, ale od dłuższego czasu powierzyłam swoje ciało Pani Gosi, która właśnie prowadzi Centrum Wellness Gineka. Jest to informacja dla mieszkańców Wrocławia i okolic, ponieważ centrum ma dwa salony we Wrocławiu, przy ul. Krzemienieckiej 96, a także w Jelczu Laskowicach, ul. Oławska 23 h.

Przy ostatniej wizycie okazało się, że zmieniano aranżację salonu, zakupiono duży wizerunek Marilyn na ścianę, i poproszono mnie o wykonanie dodatków właśnie z motywem tej pięknej kobiety. Przesłanie ma być takie, by każda z nas wychodząc z gabinetu czuła się tak piękna jak Marilyn....no cóż, pozostało nam w to wierzyć;) Na początek wykonałam chustecznik, później będą inne dekoracje.


No i Marilyn spogląda na nas ze ściany i chustecznika;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz