TUTAJ
2. "Słońce dla duszy" Norbert Lechleitner
TUTAJ
3. "Pokój" Emma Donoghue
TUTAJ
4. "W poszukiwaniu siebie" Anna Kozak, Aneta Pietrzak
TUTAJ
5. "Mroczny anioł" V. Andrews
TUTAJ
6. "Kochając syna" Lisa Genova
TUTAJ
7. "Samotność ma twoje imię" Monika Oleksa
TUTAJ
8. "Kto jak nie ja?" Katarzyna Kołczewska
TUTAJ
9. "Rodzina Casteel" V. Andrews
TUTAJ
10. "Pogodna dojrzałość" Gabriela Kotas
TUTAJ
11. "Wędrowiec" Barbara Smal
TUTAJ
12. "Zaklinacz czasu" Mitch Albom
TUTAJ
13. "Ciernista róża" Charlotte Link
TUTAJ
14. "Czterdziestka to nie grzech" Barbara Smal
TUTAJ
15. "Jeśli zostanę" Gayle Forman
TUTAJ
16. "Motyl" Lisa Genova
TUTAJ
17. "Jak oddech" Małgorzata Warda
TUTAJ
18. "Tam gdzie spadają anioły" Dorota Terakowska
TUTAJ
19. "Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" Rupert Isaacson
TUTAJ
20. "Jesteś urzekająca. Hymn o matczynym sercu" Stasi Eldregde
TUTAJ
21. "Bóg nigdy nie mruga" Regina Brett
TUTAJ
22. "Zamień chemię na jedzenie" Julita Bator
TUTAJ
23. "Aniołek" Collen McCullough
TUTAJ
24. "Nie przydeptuj małych skrzydeł" Katarzyna Wnęk - Joniec
TUTAJ
25. "Oskar i Pani Róża" Eric- Emmanuel Schmitt
TUTAJ
26. "Dziewczynki ze świata maskotek" Anja Snellman
TUTAJ
27. "Biel Helsinek" James Thompson
TUTAJ
28. "Jezioro krwi i łez" James Thompson
29. "Anioły śniegu" James Thompson
TUTAJ
30. "Dom sióstr" Charlotte Link
TUTAJ
31. "Wielbiciel" Charlotte Link
TUTAJ
32. "Przerwane milczenie" Charlotte Link
TUTAJ
33. "Lisia dolina" Charlllotte Link
TUTAJ
34. "Co zrobisz , gdy umrę?" Nicci French
TUTAJ
35. "Gra pamięci" Nicci French
36. "Czerwony pokój" Nicci French
37. "Bezpieczny dom" Nicci French
TUTAJ
38. "Fatalna namiętność" Nicci French
TUTAJ
39. "Lewa strona życia" Lisa Genova
TUTAJ
40. "Szklany klosz" Sylvia Plath
TUTAJ
41. "10 zwyczajów szczęśliwych matek" Meg Meeker
TUTAJ
42, "Marilyn. Żyć i umrzeć z miłości" Alfonso Signorini
TUTAJ
43. "Kiedy byłem dziełem sztuki" Eric - Emmanuel Schmitt
TUTAJ
44. " Odette i inne historie miłosne" Eric - Emmanuel Schmitt
TUTAJ
45. "Patriotyzm dzisiaj" Jacek Salij
TUTAJ
45. "Eleni. Nic miłości nie pokona".
TUTAJ
46. " Znikasz" Christian Jungersen
TUTAJ
47. "Wariatka z Komańczy" Maria Nurowska
TUTAJ
48. "Nieme wołanie" Terrie i Paul Duckett
TUTAJ
49. "Potargana w miłości" Ula Ruciak
TUTAJ
50. "Ostatnie dni Królika" Anna McPartlin
TUTAJ
51. "The Arrival"Shaun Tan
TUTAJ
52. "Małe zdrady małżeńskie", Eric - Emmanuel Schmitt
TUTAJ
53. "Ekspozycja" Remigiusz Mróz
TUTAJ
54. "Grzech przemilczenia" Zbigniew Niedźwiedzki Ravicz
TUTAJ
55. "Dygot" Jakub Małecki
TUTAJ
56. "Złudzenie" Charlotte Link
TUTAJ
57. "Przewieszenie" Remigusz Mróz
TUTAJ
58. "Mgnienie oka" Gregor Laubsch
59. "Siostra" Rosamund Lupton
60. "Behawiorysta" Remigiusz Mróz
61. " Śnieżny wędrowiec" Elisabeth Herrmann"
62. "Po dwóch stronach rzeki" Barbara Smal
63. "Siedem sióstr" Lucinda Riley
64. "Róża północy" Lucinda Riley
65. "Dziewczyna na klifie" Lucinda Riley
66. "Noc ognia" Eric - Emmanuel Smith
67. "Milczący zamek" Kate Morton
68. "Zapomniany ogród" Kate Morton
69. "Dom w Riverton" Kate Morton
70. "Dziedzictwo" Katherine Webb
71. "Idealna" Magda Stachula
72. "Dom nad jeziorem" Kate Morton
73. "Sekretne życie CeeCee Wilkes" Diane Chamberlain
74. "Jak mniej myśleć. Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych." Christel Petitcollin
Bardzo mi się podoba to zebranie w jedno miejsce. Często będę tutaj zaglądała :)
OdpowiedzUsuńCieszę się Gabrysiu:) Zapraszam:)
UsuńTak,a ja (gapka) dopiero teraz zauważyłam to uporządkowanie.Wcześniej zaglądałam co prawda do...pracowni. Około 16 książek z tych co widzę czytałam,a kilka jeszcze chcę przeczytać,tylko czekam aż do mnie dotrą....
OdpowiedzUsuńEhh, Grażynko, gdyby było więcej czasu, jest mnóstwo książek, które chciałabym przeczytać:) Ale wiesz jak jest;) Pozdrawiam serdecznie:)
UsuńBardzo lubię dobry kryminał, ale także "opowieści dla duszy". Z historycznych urzekł mnie cykl Noaha Gordona o narodzinach medycyny od czasów najdawniejszych do współczesności. Polecam, jeśli ktoś lubi ciekawostki medyczne w ujęciu historycznym.
OdpowiedzUsuńTak, ja także jestem wielką miłośniczką kryminałów, uwielbiam je, bardzo mnie wciągają. Ale "opowieści z duszą" także, jak najbardziej:) Dziękuję za polecenie cyklu Noaha Gordona, to z pewnością ciekawa rzecz:) Pozdrawiam:)
Usuń